Jump to content
  • Review Justice League: The Snyder Cut

In 2017 cand a aparut primul 'Justice League' am fost in cinema si l-am vazut, am fost si n-am prea fost impresionat de el, mai impresionat am fost meme-urile care au aparut dupa film (vorbesc in general de CGI-ul cu mustata). Primul director al filmului, Zack Snyder, a terminat filmul in mare parte, dar dupa o moarte in familia lui a trebuit sa renunte la proiect, Warner Media l-a angajat pe Joss Wheadon, care avea ceva experienta cu echipe de supereroi, avand in vedere ca a regizat 'Marvel's The Avengers' cu un succes destul de mare. Acesta a refilmat cea mai mare parte din film si l-a facut mai PG-13 friendly, nu aceiasi viziune 'dark' ca a lui Snyder.

Fanii au reusit sa ii convinga pe cei de la Warner Media ca aceasta versiune a filmului merita lansata si sincer dupa ce l-am vazut, e mult mai calumea ca primul. Filmul are 4 ore, cam trebuie sa ai rabdare, dar merita vazut dintr-o bucata, singurul dezavantaj al filmului ca sunt muult prea multe scene cu incetinitorul, inteleg farmecul si de ce au facut asta, dar chiar prea multe. O chestie ce mi-a placut, majoritatea timpului cand aparea Wonder Woman era o melodie pe fundal, cunoscuta dar in momentul in care scriu asta nu imi mai aduc aminte de unde. Steppenwolf e imbunatatit si de data asta stim si cine e in spatele lui, Darkseid. Ah, inainte sa zic de asta, Superman are costum negru, destul de smecher.

As putea probabil sa continui, dar asta inseamna sa dau spoilere si desi imi face placere treaba asta, nu are rost acum. Tot ce am zis pana acum se poate vedea si in trailer.

• Like 1

User Feedback