• More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Death Stranding este bombardat de review-uri negative pe MetaCritic // Ce stupizenie omeneasca

Dolixec
     Share

Vă dați seama uneori că poate gamerii sunt persoane frustrate ce suferă de ceva probleme mintale, mai ales dacă ați jucat CSGO, LoL, Dota 2, Left 4 Dead 2 sau în general jocuri multiplayer (stai liniștit Dead by Daylight, nu uităm de tine), dar de la fan base-ul cringe și plin de oameni care au un coeficient redus și urlă la tine pentru că nu joci precum cei din competiții până la producerea unei bombe de tip negative review e cale lungă. Nu înțeleg motivul pentru care a început lumea să producă astfel de critici care nu se bazează decât pe un "argument" cum susțin ei și acela fiind colaborarea dintre CyberPunk și Death Stranding

Înțeleg că Death Stranding nu e un joc pentru oricine, mai ales că cei ce am jucat Metal Gear știm despre munca diferită a lui Kojima în industrie, dar mi se pare de prost gust ca și gamer să arunci cu rahat într-un joc, care, până la urmă pe Steam are peste 95% review positivity, ceea ce nu e puțin ținând cont de direcția în care o ia industria de gaming (și știm toți câte flop-uri au fost în rândul lansărilor de mai bine de 5 ani).

Articolul a fost făcut atât din perspectiva unui fan Kojima, dar și ca o persoană care a văzut gameplay-ul și a rămas fascinat. O să ajungem să mâncăm shit despre orice colaborare sau orice joc care o duce destul de bine din punct de vedere al lansării, dar o să lingem în continuare studiouri precum Ubisoft și EA care se trag pe fund de câțiva ani deja. Dacă se continuă așa nu o să mă mai numesc gamer, o să mă numesc critic și probabil o să ajung ca ăia de la TV-u de zic la știri că din cauza GTA-ului sau CS-ului a făcut nu știu ce plod masacru.